fredag 28 maj 2010

0+

Här sitter man i sin lugnan ro och skriver ett inlägg, helt plötsligt slutar internet fungera vilket betyder att det jag skriver inte sparas längre. Jag fortsätter skriva ändå, tänker jag och precis när jag blir färdig... tror ni inte Jennifer råkar dra ut sladden så min dator stängs av? I alla fall...

Har varit väldigt panikslagen angående visum avgiften och ringde CC imorse (först vid 8 men de hade inte öppet tider förrän 9...) men de bad mig ringa ambassaden, gav mig telefonnummret och berättade att deras tider var mellan 1-2. Jag har hört att det är väldigt svårt att få tag på ambassaden så var lite orolig när jag ringde men då visar det sig att de inte har telefontid på fredagar... kan det blir mycket värre? MEN, nu är det ju så att CC har världens bästa facebook grupp med världens bästa människor och där sägar Tjatte att de avgifterna inte börjar gälla förrän efter jag varit där! Jag "psringer" genast och kollar och se vad jag hittar:

Yay! Ett mindre proble att oroa sig för! Löv the Internet :D

Kollade även våra blodgrupper idag och kan stolt meddelade att jag är en 0+! Precis som min kusin och ankbror ;) Har två plåster på min fingrar men annars är det helt okej!
Har tre val för tillfället. Ska jag vara hemma ikväll, stanna kvar hos Tessi och sova här och sedan följa med och shoppa imorgon eller ska jag åka till Petra (Joanna) ikväll... ja vi får se. Ska prata med mamma när hon kommer ;) Kommer ju behöva sovkläder och så till imorgon och en bil imorgon, vet ju inte hur vi gör då heller ._. Hur ser er fredag ut?

1 kommentar:

malin sa...

säkert! så typsikt ju :P