söndag 9 maj 2010

Quick Reply

Precis som jag hoppats på skickade Ellen ett snabbt svar! Tihi :) Mina gratulationer verkade uppskattade. Olivia gillade Zhu Zhu djuret på min axel, haha. Tycker det är ås gulligt att Ellen skriver hela tiden att hon knappt kan vänta till jag kommer och undrar alltid hur det går för mig. Det gör att man verkligen känner sig välkommen ^-^ Mejlet avslutades med detta:
Naaaaw ♡ Hon är så söt. Kan knappt vänta tills jag får träffa de båda. 13 Veckor kvar enligt Sandra ;) Har även hittat en resekamrat från start! En dansk som ska åka från Kastrup, precis som jag! :D Skönt att ha någon. Kommer dock få öva engelska redan här för fattar inte ett skvatt av vad danskar säger, HAHHA. Jaja, ny skoldag imorgon, inga läxor denna veckan men en del annat som ska göras färdigt till nästa så ska försöka passa på att göra det denna veckan. Sleep tight everyone ~

7 kommentarer:

Sara sa...

tänk på bara och fråga om sim kort till iphonen för dom har inte SIM kort normalt i USA, annars funkar den inte i svergie sen! Jag jobbar just nu och börjar plugga i london till hösten :) Säg bara till om det e nått mer du undrar över!

Sofia sa...

Svar: Det känns hemskt bra att ha det gjort. Och jag slipper oroa mig för alla visum papper. De restrerande papprena som hälsounderöskningen och internalla körkortet är ju säkerligen inte lika avancerade. :P men snart har ju du ditt visum också. Det är ju bara några veckor kvar tills du ska åka till stockholm och fixa ditt. :D

knatte sa...

Klart vi ska :D det kommer bli toppen!

knatte sa...

det är ju jag som ger ut tidningen så jag har första tjing på en tidning ;)

tjatte sa...

DET är en idé ju :D det bör man ju göra ;D

Christine sa...

sv; JA eller hur! :-D The last song måste jag också se, den verkar grymt bra!

mimmi sa...

både och :)