söndag 9 maj 2010

Mother's Day




















Idag är det morsdag i USA. Jag tänkte inte göra något först eftersom Ellen inte riktigt är min hostmom ännu men såg att hon var inne på sin mejl så gjorde henne liten snabbt munipulerad bild och skickade :D Gjorde även en happy-birthday bild till Olivia så hon inte blev utan :P

Igår skulle jag hittat på något med min gamla vän Angelica men efterosm jag inte riktigt vet när hon gick upp väntade jag på att hon skulle smsa. Dock kom inget så det blev serie maraton istället, haha. Koreanska versionen av Robin Hood typ. I like it very much! Gråter som den tönt jag är med :(

Idag blev det en dag med Jennifer :) Vi planerade lite student och gjorde lite på våra student-inbjudningskort ;) Sedan åkte vi in till stan för att ta hem Sofie efter sin audition och sedan köpa kinamat. Någon audition blev det dock inte :( Synd, men man kan inte hjälpa att nervositeten tar över en :( God kinamat blev det efter några minuters väntan (då jag och Tessi fixade till bilens ena barnsäkra dörr)! Slappade med Jennifer och sofie resten av dagen tills det var dax att hämta pizza och dra sig hem, så nu sitter jag här och pratar med min au pair vänner på msn. Gud jag är glad att ha dom ♥

1 kommentar:

Emilie sa...

Åh vad söta kort du gjorde :)
Förstår, det det så skönt att prata med andra som går igenom samma sak som en själv! Synd bara att nätet inte kryllar av collegestuderande såsom det gör av au pairer och highschool studerande. Men det är kul ändå :)

Okej, vill inte ens gå tillbaka en kommentar och se hur jag formulerade frågan. Måste vart helt sjukt. Att du ens kunde svara begriper jag inte x) Du vet ibland när något låter helt sane i huvudet men sen när det kommer ut låter det inte så bra längre? Ah typ så :P

Åh det är bara bra med mig för det mesta, lite trött. Hur är allt med dig?

Precis, men på något vänster måste man ju få veta sin roommate. Har tänkt på så många varianter. Mest från dansfilmer, typ som i Save the last dance 2 då hon får en rätt konstig men ändå rolig roommate. Eller Centerstage då hon delar med en som absolut inte lyder någon, men samtidigt är en riktigt vän, eller hon som är allas favoritelev och lite bitchig. Med flera med flera.

Haha nää plugga kanske man inte orkar så mycket när man har en massa småbarn att ta hand om. Men som tur är kan man ju typ ta danskurs, eller kör, eller foto eller annat som kan vara kul, något man behöver i vardagen när allt är stressigt eller nått. :)

Ja, jag har typ boken i ett worddokument och så skriver jag när jag känner för det :)

Haha, nää eller jjaa kanske. HOn är ju den som blev doktor av oss två ;) Men jag funderade på om jag var tvungen att dansa som lilla Elliot. Hennes "I told you so, I told you so" dans var... eh... speciellt :P Men kul var det :)

Nä ska ta och fixa lite grejer nu som jag behövt göra.
Ha det så bra
kram