fredag 7 maj 2010

Kex

Och nu till lite uppdatering! Jag suger... den 29 maj klockan 9 ska jag åka till Stockholm... den 29 maj ska jag vara lekledare på ett kalas... hur kunde jag missa detta? Får försöka leta maniskt efter billig biljett på söndagen eller natt tåg åtminstonde. Suck... Det var det dålig som hänt!

Igår var jag och testade min balklänning för sista gången, it's done and I love iiit! Fick "hem" den med fast den hänger hos mormor. Det är ändå där den ska på sen ;) Läste även ut Lock and Key. Otroligt bra bok, så som jag vill ha dom :D

Idag var det bara att gå upp och dusha i vårt 18 GRADER KALLA HUS! Jag håller på att dö här D: Svinit kallt :( Gjorde mitt latinprov jag fick snabb plugga igår men det gick ganska bra ändå :D Hade naturkunskap då alla numera mobbar mig för min kommentar "Kan man bo i en synvilla?". Ja, JAG VET att jag har dålig humor men vad fasen, alla andra skrattar ju med åt det ;) Jennifer bjöd sedan på lunch, Ocean City. Säkert en muta för jag körde henne till Åhus sen där vi bowlade två serier.

Vid halv 4 var jag tillbaka i stan och mötte upp Marie :D Satte oss på House of Bagels och drack Chai latte och pratade i 2 timmar som om vi aldrig gjort något annat, sen var det dax för att hämta våra biljetter (vilket påminner mig om att jag glömde hämta ut min tåg biljetter ._.). 30 min senare sätter vi oss på våra platser och10 min senare sitter vi upp i de sköna sofforna istället, haha. Filmen var faktikst riktigt bra. Våra kommentarer och almäna skräckhopp gjorde allt mycket roligare :P Dock tog vi inga bilder.. dåligt av oss, haha. Men kul att träffa en annan au pair! :D Ni andra borde med pröva att hitta au pairer i närheten att träffa :D

1 kommentar:

Marie sa...

Det var kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! :D Tack ;* <3