söndag 23 maj 2010

Light

När jag körde hem från jobbet i morse var det riktigt ljust. Känns lite wired, haha. Men det betyder verkligen är sommaren är på G :D Jobbet var inte helt hemskt. Någon random kille vid namn Filip tyckte han skulle vara min räddare i nöden och gjorde så att jag slapp prata med Magnus som det är så hiiiiiiijmla synd om ._. Det slutade med att han stannade tills hans buss gick, haha. Tiden gick fortare i alal fall. Kul med sådana random människor :D Fick lite engelska gjort med som tur var ;)

Var ju hos Petra med igår så nu har vi en lååång lista på aktiviteter, haha. Ska bli kul att se hur många som kommer kunna gå att genomföra och hur länge vi faktiskt ska behöva underhålla ungarna. Men vi får väl se hur det blir :P As we speak I write håller Christine på att fiffla med en layout till mig. Trots att hon inte hållt på med blogspot innan. Förlåt för allt extra jobb :( Men du är bäst, tack så jätte mycket igen! :D

Inget mejl från Ellen heller :( Det har väl antagligen inte hänt något speciellt. Efter jag fått bilderna från Emmie från i fredags tänkte jag skriva ett litet mejl till henne så kanske det händer något på au pair fronten igen, haha. Ska i alla fall till doktorn imorgon och få allt det gjort :D

2 kommentarer:

Sofia sa...

Svar: Ja det känns helt overkligt. Om 1 månad sitter jag liksom i New York. :)

marie sa...

sv: Haha ! :( men, hoppas hon hör av sig snart då!