onsdag 12 maj 2010

Anka

Sitter och ska snart göra mig iordningför att dra till skolan och göra uppsats i engelska. Fick nyss ett mejl om att de hade flyttat ett engelska prov till 1 och blev lite smått hysterisk men det var det som är nästa vecka, haha. Har smsat med min börder Knatte och Tjatte. De försöker smitta mig genom sms. Not gonna work ducklings ;)

Har även märkt att det börjar komma fler som tar en titt på min blogg. Roligt att se. Nästan 40 varje dag nu. Kanske inte låter så mycket men för mig är det det :D Nästan lika många som det var på min gemensama blogg med Jennifer som trots vår inaktivitet inte är helt utdöd. Tror jag glömt nämna med att jag hittat Malin, den nuvarande au pairen, på facebook så vi mejlar varandra där lite. Fick lösenorder till hennes blogg med men hon hade inte uppdaterat sen Januari, haha. Men hoppas på att få bättre kontakt med henne nu i alla fall :D Har också kommit på iden att göra det jag skriver om au pair, nu när det är blandat med mitt vanliga liv, i en annan färg så det blir lättare att hitta för er som skiter i vad jag gör annars, haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bor i Eslöv..Kristianstad känner mam ju till..nästan mina hemtrakter, har typ hela släkten i Knislinge:) Kul med många svenskar för det hade jag faktiskt ingen aning om jag förstod det som att många hamna i andra delar utan jag hörde att det skulle vara många asiater och sydamerikaner fast äh det spelar ju egentligen ingen roll för det ska bara bli så roligt att träffa nytt folk:)//Camilla

knatte sa...

At least we can try ;) haha. Nej, nu ska vi alla ankor vara friska tycker jag xD