lördag 15 maj 2010

ÄCKEL D:

Kvällen igår vad... händelserik? Mamma kom inte gång med maten förrän 6 så kom till Petra 7. Hade ganska kul där även om vi bara var 4 pers. Thai är kul, HAHA. Jennifer med... det knaset, HAHA. Åkte in med 10 tåget som planerat i alla fall. So for so good. Mötte upp alla på banken och allt var gratis! YAY! (visade sig senare att kostade 150 och inte 80 att komma in på banken igår så jävla tur vi gick in när det var gratis, haha) Fick visa leg efter vi varit på toaletterna och då hittar inte jennifer sitt. Kom på att den kunde ligga i jackan hon hängde in så bad Lukas lite snällt om att leta i fickan och jo visst där var den!



Efter ett tag bestämdes det att vi skulle gå och få en stämpel och sen dra till hessle för att shota! Träffade Sarah där så blev kvar där medan de andra gick tillbaka. Kul att träffa gammla kompisar :D Dock när jag kom tillbaka vände hela kvällen. Jennifer står där ute och är lite smått hysterisk, hon httar inte sin mobil D: Så hon ville hem och fick höra med mamma om hon kunde kolla busstider men nope. Så vi gick till bussen för att kolla när den gick.. 1.30.. klockan var väl halv 1? Jennifer ville inte tillbaka så det blev att sätta sig på Donken efter att ha gått och hämtat ut min jacka och, tillsammans med Petra och Thai, gått inom pasta vagnen för att få nattamat.



När Jennifer gått på sin buss var det inte lönt att gå tillbaka så vi satt kvar och underhöll oss.. eller ah... väntade, HAHA. Vi alla var rätt slut på bussen hem. Satt alla tre och slumrade. Men i ett försök att få reda på om någon tagit Jennifers mobil smsade jag till den: Ska vi hitta på något?. Då låter det ju inte som att jag vet att den är borta. När jag tilslut kom hem och gått och lagt mig för jag sms tillbaka. Några sms och minuter senare har jag fått reda på att det är ett svin som har stulit Jennifers mobil och han bor antagligen i Tollarp... äcklig jävel. Ett sms löd såhär: "Någon gång när jag får fitta lämnar jag den vill du ge din f...." Inte nog med att han inte sätter ditt komma och punkt (HATAR SÅNT) han sextrakaserar mig med typ... fifan D:



Gick upp med huvudvärk och illamående... Bakfylla tänkte jag? HAHA. Nej men har sovit dåligt de senaste 3 dagarna så är väl därför :P Åkte iväg och jobbade i alla fall. Var inte så farligt. Nu tar jag det bara lugnt. Intalar mig själv att jag kan börja med Psykologin imorgon... OCH JAG SKA ANTAGLIGEN SE LADY GAGA I SEPTEMBER! YÄÄÄ. Jag och Jepser ska i alla fall. Jag och Jepser ska typ göra allt, HAHA. Han har dessutom fete huset med pool och man måste typ ha passerkort och har ett appoinment med Jesper om man vill hälsa på honom.. HAHA Han är värsta viktig ;D Nej men ska bli kul att verkligen ÅKA IVÄG TILL USA! Längtar verkligen. Tiden kommer bara FLYGA iväg när väl det är den 29 Maj :D Och har bestämt att kompisavskedsfesten kommer ske samma helg som k-dagarna börjar, så nu vet ni det! Och jag, Tjatte och Marie ska ses i Juli. Wiie sommar kom nu!

1 kommentar:

lollan sa...

du får inte ha det lördagen den 10e :O:O:O för då kan inte ja :(