söndag 16 maj 2010

70 -

Idaf har verkligen INGET intressant hänt. Varför skriver du då kankse ni undrar? JO! För jag har tråkigt ;D HAHA. Perfekt att ha en blogg att klaga i då :P


Mamma försökte får upp mig vid 10 men låsades vara vaken varje gång hon skrek på mig till klockan var lite över 11, HAHA. Orkade verkligen inte :( Ska försöka lägga mig tidigt idag... men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte att hända ^^" När jag väl kom ut ur mitt rum sa hon att Mange ville att vi städade huset och jag bara: NÄ DU! Jag har psykologi att skriva! SEE.. jag visste att det skulle bli något bra av att jag har skitit i att skriva den jävla uppsatsen nu i en vecka, HAHA. Så det är väl ungefär vad jag har gjort idag. Kollat på Legend of the Seeker med. Nästa avsnitt SKA jag sova hos Tessi... för det är sista... Har ju inte kunnat komma nu 2 helger i rad för jag har känt att jag har massa annat jag måste fixa istället men sista avsnitt måste jag ju!

Inget mejl idag heller :( Verkar som att det börjar bli varannan helg numera. Eller så är det när jag har frågor som hon svarar varje om hon kan. Får väl se om jag har något roligt att säga nästa helg så kanske jag får ett svar :P Börjar se massa frågor om visumet på CCs facebook sida... och hittar helatiden saker jag måste ändra på grund av det, HAHAH. Men ska typ kolla vad Malin skrivit sen när hon får sitt visum godkänt ;D Sneaky jag är! Och om 3 timmar är det hela 10 dagar sen jag nämde hur långt det var kvar sist. Helt sick, HAHA. 2 Månader och 10 dagar... shit... det var ju inte länge sen det var 3 månader o_o YAY! :D Men nu verkar det som att jag bara får jobb i EN vecka i sommar, WHAT'S THAT?! ... lite dåligt av Tessan, hon sa ju att hon hade det fixat...

1 kommentar:

malin sa...

TJUVKIKARE!!!! :O