tisdag 11 maj 2010

Inte En Dag Försent

Vaknade upp idag av att Jennifer ringde. Blev helt förvånad att ingen väckt mig men det visade sig att Mange skulle köra in mig till stan så det var lugnt. Dock ville han inte köra och hämta Jennifer (man kan ta två vägar in till stan från oss, en som tar kanske 5 minuter längre än den andra) men det kunde han ju såklart inte (5 minuters vägen). Helt störd, han hade ingen anledning alls att inte göra det. Där fick Jennifer smaka lite på hur det är för mig ibland, haha.

Väldigt onödig lektion, satt och smsade med diverse personer istället (Knatte, Tjatte, Petra, Matti). Hade någon japansk maträtt i skolan men det smakade för mycket ingefära så det var inget för mig :( Pratade ut lite med Jennifer och det verkar som att det inte blir något USA för henne :( Försökte säga lite söker för att hon skulle åka men såg på henne att hon i princip redan bestämt sig för att stanna hemma. Hoppas hon inte ångrar det senare. Fick stanna i skolan för att ta tåget till Bromölla där mamma skulle handla. Pratade med Petra under tiden :) Åka inom morfar med innan vi åkte hem. Satt och pratade om USA. De kände igen Philadelphia men kunde inte komma på varför så Anne gick och hämtade ett uppslagsverk, HAHA. De kände igen det på massa olika saker, för mig var det Independense Hall!



Halv 3 kom jag hem... HALV 3! Jag slutade halv 12... så mycket för att komma hem tidigt. Precis när vi kommit innanför dörren kommer Mange med vår nytrimmade hund! Gud jag har saknat den lilla valpen i honom. Han är som för 7 år sen igen :D Älskar när han trimmas :D Har varit duktig och har både diskat OCH städat mitt rum, är faktiskt lite stolt, haha. Så nu sitter jag i ett rum med både golv och skrivbord! Tänka sig ;)

7 kommentarer:

malin sa...

du har det sådär fint du :O en sån skulle man nog haft ;D

Sofia sa...

Svar: Nej det är ju det jag säger SI är lite FÖR överseriösa ibland. Och min läkare. (och det känns ju bra på sitt sätt, men ibland blir man ju bara irriterad, som idag :P) Herre Gud ofta jag skulle gå omkring med Gulsot eller HIV utan att jag märker det? Men ni måste väl ta TBC test och typ göra en "undersökning" va?

Lollan sa...

säker på att det inte smakade för mkt palternacka ? HAHAHHAHAHA

Christine sa...

sv; Sant, men det är bara att jag kanske kan säga till i efterhand annars gör det inte så mycket om jag kommer iväg en vecka tidiagre eller senare.. :-)

Anonym sa...

Heej Lollo!! Abslout kan du lägga upp mig på listan, Jag åker oxå med SI glömde nog skriva det;) Kul att man ska bo så nära en svensk,,som delar ens svenska tankar:) Om det skulle gå bra för dig så hade det varit roligt att hålla kontakten:) Ha det så bra!!//Camilla

malin sa...

jag gå både estet och media :D haha men håller med, vet huuuur många som helst som gå media och som ska åka :P

Sara sa...

Hm, kommer inte ihåg om jag svarat eller inte haha. Men Julie&Julia var jättebra! Gillade den verkligen =) Åh jag jeffla Gossip Girl! Blir galen..

Jaa.. asså de flesta görs utan..man får fråga säljaren.

I london ska jag studera "hotel management"

Det e lugnt bara fråga! :)