fredag 14 maj 2010

Vampire Diaries

Gick en riktig långrunda med voffen när jag vaknade. Kom hem och såg att våra stuggäster var och lästade in en ny soffa i stugan, haha. Det var ju snällt av dom att byta ut de 50+ gamla sofforna mot dessa. Dock fick de en katt-suprise när de kollade i sängarna och sofforna för den delen. Jefla katter, nu blir det tvättning med ._.

Såg i alla fall SÄSONGS AVSLUTNINGEN (fuck) av Vampire Diaries nyss... fifan... Måste vänta till minst SEPTEMBER innan nya avsnitt kommer... osså slutar det SÅHÄR:



Inte okej ._.

Ska till Petra vid 6-7. Ska ut. Känner inte ALLS för det men det blir nog roligt ändå :) Gratis så :P Väntar på att mamma ska komma hem med och hoppas på att hon godkänner maten jag tog upp, haha. Hon ville ha kottleter... inte jag så tog upp kyckling filé :D Så det blir väl det och antingen pommes eller ris... intressant va?

3 kommentarer:

louise sa...

vad är det för fel på den jag har :O:O hahaha!! nej men jag orkar inte, det är ju dötrist att fixa sånt :P

Sofia sa...

Svar: Du får kolla upp vad som gäller för Pennsylvania. Om du har tur slipper du. :)

Sara sa...

Älsar Vampire Diaries! Såå bra var det sista avsnittet!!

Sv: Tack så mkt!! :D