onsdag 12 maj 2010

30 +

Kom hem för en stund sedan. Vädret suger. Jag har just suttit fast i trafiken i över 30 min på grund av en bilolycka. Essay uppgiften handlade om företagende. Not my best day.



Har i alla fall löst problemet med Stockholm! Hittade en biljett på söndagen vid 10 för 300. Jag slog till på den! Så om någon vill åka från Hässleholm till Stockholm den 29 maj för 95 kr, let me know ;) Hittade även min stackars katt med en pinne fast i sin päls. Hör hur mamma försöker ta bort den nu i badrummet. Han låter inte glad, HAHA. Ska snart få stuvade makaroner till middag! Gotti! Har även haft mer kontakt med Malin på facebook. Tror inte det ska bli några problem att vara med henne i några dagar :D

My problem is solved ;) AHHA

3 kommentarer:

marie sa...

Haha klockrent med facebook! :D Vad är oddsen på det egentligen? Ja, i love photoboth :D Man kan ju sitta där hur länge som helst utan att tröttna xD

Fian sa...

sv : ja, så för din skull lade jag ut dagens outift ;)

Anonym sa...

hejsan, var det din video man kunde se på bloggen "det stora äventyret"? Jag tyckte den var underbar:) vad använde du när du gjorde videon? movimaker?

annix_91@hotmail.com