torsdag 20 maj 2010

Sol, vind och vatten

Hej hopp, gummi topp :D

Känns verkligen att allt börjar dra sig mot sitt slut. Har nästan inga lektioner och de lektioner man har gör man inget vettigt på. Idag SJÖNG vi på HELA svenskan, 1,5 timmar... samma låt, HAHA. Bettan är för gó hon, haha! Inget kinesiska tal denna veckan för mig inte. ska se om jag till och med kan lura mig ur det... orkar inte anstränga mig, haha. Var i alla fall och hälsade på min morbror idag, han tyckte det var alldeles för länge sen som jag kom och lekte :P

Igår var det kalas för Mange. Massa god mat och tårta (som jag ska äta upp efter min runda med huden ;D) Got my ass kicked at Skip-bo ._. Men hade kul ändå :) Imorgon ska man åka till Degeberga och grilla med turkarna (minus Jennifer D:)! Ska bli riktigt mysigt. Ska prata om skattjakten och turkiet tror jag... och annat strunt så klart ;) På lördag ska jag till Petra och planera kalaset nästa helg (tjejerna till den som har kalaset tycker det ska bli jätte roligt, haha), har lite idéer redan nu ;) Ska jobba med sen på natten, suck... men det är pengar ;D Söndag ska försöka bli en pluggdag då det är NP i Matte C på tisdag och det är Personal "aktiviteter" på måndagen. Ska även till doktorn då för att få mitt hälsointyg påskrivet :D En mindre sak att oroa sig för.

12 DAGAR TILL AMBASSADEN
13 DAGAR TILL SKATTJAKTEN
17 DAGAR TILL BALEN
19 DAGAR TILL KARNEVALEN
22 DAGAR TILL STUDENTEN
31 DAGAR TILL TURKIET
67 DAGAR TILL USA

2 kommentarer:

marie sa...

sv: HAHAHA ja, men kommer du till JB så kan vi nog fixa det :D Haha jag är seriös!

Christine sa...

sv; Nä dom är ju sjukt fula :-P haha

Jo visst kan jag de, kan jag ta reda på nu hur kodningen ser ut för blogspot annars skulle det vara jätte bra om du kunde gå över till blogg.se igen, men det behöver du inte om du absolut inte vill så känn inget krav.

Jo men självklart, min msn är: christine.naenfeldt91@hotmail.com

Du behöver inte radera ;P Men tack endå! :-)