fredag 7 maj 2010

USA HERE I COME

80 DAGAR


Gud jag längtar ♥

10 kommentarer:

marie sa...

Fan vad fint hus! :O:OO är det det du ska bo i? MYSIGT!

Sara sa...

Haha gud det finns så mkt att göra! Vi brukade shoppa, gå på bio, hänga inne i boston i nån park, SHOPPA (mer), hänga på starbucks, roadtrips, filmkvällar, laga mat, baka. Eh finns typ jättemkt haha. JA det kommer det nog bli! inte jättelångt från NYC heller!

Christine sa...

sv; haha nä inte jag heller! :-D Dennis höll på att bli tokig på mig idag när jag kollade på den på jobbet! :-D

Sara sa...

haha nej sysslolös kommer du INTE att vara! Uhm haha, nej det gjorde jag inte XD Var rätt lat, gjorde mest allt annat än att träna. Men var alltid igång hela dagar och grejjade. Gick iaf inte upp i vikt - många gör det. Men det är ju upp till sig själv. Jag lagade tex alltid maten varje dag + att jag köpte exakt all maten med, så det var ju bara nyttiga saker, inte massa amerikanskt skit.

Sara sa...

haha precis, vissa går typ upp 10-15 KG :S men det är ju deras eget fel så. Handla mat på Whole Foods - det är den dyraste mataffären men den har så sjukt bra mat. Bara nyttig mat, riktigt bra! Sen ska man ju inte äta snabbmaten, asså man kan ju gå ut och äta, men liksom köp inte snabbmat i affären för att laga hemme. Not good!

Tinde sa...

Äsch det gick rätt lätt med alla "fixa"-grejer! 1a juni ja :) när tar du?

Haha mjo men jag har redan gjort det en gång, gick natur-linjen innan och läste den kursen då, så det ska nog gå rätt smidigt tror jag!

Tinde sa...

haha ja så blir det nog. vad bra för din del ;) ja jag bytte från natur till omvårdnad. men tycker inte matte är så svårt så det gör inte så mkt att jag får göra om det :)

sov så gott1

Sara sa...

Det var ju najs att den e så nära! :) Ja asså det beror ju på vad för resturang mat man äter :) Men nej vanlig mat på en restaurang är fine! :D

Sara sa...

haha det är lugnt! Kul att kunna hjälpa!! :) Mobil fick jag av familjen- vi åkte till affären första dagen jag var där och så fick jag välja e mobil jag ville ha som de betalde för :) Hur bra som helst! De flesta familjen har s.k "plans" och det kostar inte mycket för dom att ha en till telefon på den, så fråga värdmamman. Annars finns det billiga mobiler du kan köpa med typ ett kontant kort i och så bara köpten man kort med 10,15,20 dollar osv och laddar på och har det till pengarna är slut och sedan köper man ett nytt. Så det är inte så svårt, säljer sånna mobiler till det typ överallt.

Tinde sa...

jag går ju omvårdnad så har praktik på sahlgrenska sjukhuset just nu :)