tisdag 4 maj 2010

TO-DO List

Glömde berätta att jag var hos tandläkaren igår :D Och jag är sp duktig så! Så förhoppningsvis håller detta i sig i USA med :) EN sak att checka av på min to-do list. Inte för att jag egentligen har en... let's make one!

[x] Tandläkaren
[ ] Läkarbesök (+skicka in det)
[ ] Fylla i visum papper
[ ] Gå till amabassaden
[ ] Ta kort till internationella körkortet (funkar vilket kort som helst? någon som vet?)
[ ] Fylla i och skicka internationella kökortet ansökan
[ ] Köpa någon present till Olivia (Fotbollströja, något med att börja skolan?)
[ ] Köpa present till Ellen (Kokbok, scrapbook sak?)
[ ] Packa
[ ] Avskedsmiddagar/party
[ ] Betala CC
[ ] Adapter
[ ] Skicka in betyg och personlighets test
[ ] Köpa den personliga almanackan

Trodde inte jag hade så mycket kvar men oj så fel jag hade, haha.

2 kommentarer:

Sara sa...

När jag tog mitt kort till visum/int.körkort gjorde jag det bara hemma.. Man får ju typ tänka på att det ska vara fyrkantigt med vitbakgrund och bakrungen för bara utgöra typ n liten procent av bilden sen kan man bara skriva ut det hemma och klippa till.. Gjorde jag och det funkade hur bra som helst!

Sara sa...

Ja :) Kom hem i Augusti förra året, jag var i Boston :) Tack haha! Jag skrev ut på fotopapper! Ahh vad najs, ja jag gjorde allt mitt 2008 så det var ju ett tag sen hehe. Bra att det har blivit bättre!