tisdag 28 september 2010

Eftersom jag förra japanska lektionen blev stämplad som psykiskt störd då jag inte ätit något känt amerikanskt gott gott bestämde sig Matt för att ge mig lite medicin! Har numera smakat Hershey's mjölk choklad (marabou ftw säger jag bara!), något från reese's (alltid choklad och peanutbutter i någon form), Crunch (min favorit ;D) och butterfinger (jordnöttsmör igen!). Låg även två oreos i påsen men det har man ju ätit förr ;) Tvingade Calaway att äta en av dom efter hot! På engelskan började vi ÄNTLIGEN skriva något. Men är fortfarande confused med de där jävla kommatecknen så ska nog läsa igenom halva boken och hitta allt om det innan jag lämnar in min paragraf...

Olivia har dock varit lite bångstyrig idag. Börjar nästan gå tillbaka som det var den första månaden D: Ellen säger hon var sådan här förra gången hon såg sin pappa med och då höll det på i 3 veckor. Hon tycker Olivia är elak medan jag säger bångstyrig/onödigt envis och fixar inte direkt henne nu preics efter operationen. Hon kom ju tillbaka hem idag fast läkaren helst hade sätt henne där en dag till. Lite hemskt att se henne sådan. När mamma opererades eller hade ont eller liknande visade hon aldrig det öfr mig.. så det är lite hjärtskärande.. är inte riktigt van vid att se ne vuxen så... svag eller vad man ska säga. Olivia somnade tillslut runt kanske halv 10 men låg kvar i hennes rum till typ 10 i 10 då jag sälv somnat... igen, HAHA. Mommom kom och väckte mig då jag varnat att jag kanske skulle somna.

Imorgon blir det flue-shot, ögonfix på sears och inhandla present till Sofie. Sen får vi se hur mycket pengar jag har kvar då jag ska till WG Mall... de försvinner alltid då ._. Men annars ska jag försöka skicka lite paket antingen imorgon, torsdag eller senast fredag! Känns som att det är dax nu, haha.

6 kommentarer:

malin sa...

Ja det får jag ju göra då :D

louise sa...

förlåt så mkt daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. men nu vet du :D hihihi(A)

linn sa...

MEEEEEN. TWINKIES DÅ?

petra sa...

SV: ah, en av partimedlemmarna var på banken o hässle xD

elin sa...

kan du inte visa din au pair video (som du gjorde till ansökan)? :)

sofie sa...

men sweeeeetie jag var ju bara delvis seriös om paketet haha, du hade verkligen inte behövt! <3