onsdag 15 september 2010

Måste komma ihåg att skriva samma dag... kommer ju inte ihåg vad jag gör annars, haha. Men! Jag gick i alla fall i skolan. Lika ovillig som vanligt men har lika roligt som vanligt ;D Fick träffa Onika's man.. D... D något, haha. Vi bestämde att vi skulle försöka hitta på något sen i december när kurserna är slut :D Och sen kanske något någon helg med oss alla 4 (Tito och Mariane) :D



Kom hem och hämtade Olivia och drog direkt till lekplatsen i parken där jag går :D Stannade där till nästan 6, haha. Christian kom i slutet för han hade tråkigt, efter många senvägar ;D Så han fick följa med hem en stund men hur roligt är det. Känner mig lite elak som fick dit honom, haha. Men nu hittar han dit i alla fall ;D Resten av kvällen gick bra tills det att vi skulle slita Olivia från min dator... aldrig mer att hon får sitta här alltså. Hon blir ju helgalen när hon inte får se mer DBZK. Tillslut fick jag slita mig därifrån och lämna henne med Ellen då jag skulle till Starbucks... fifan.

Sitter just nu och skypar med mummi men ska lägga på snart för ska till Christian så ska vi till IKEAAAA :D tjaaaao!

Inga kommentarer: