söndag 26 september 2010

Tror ni jag badade i poolen i fredags? Inte då! BAAH! Men men, HAHA. Köpte en bärbar hårddisk i alla fall.. som redan är fylld ._. Får nog allt ta och köpa skivor med att slänga över serier på :/ Körde Olivia till hennes första fotbollsträning för att sedan skynda vidare till hennes ksola där de gav ut gratis water ice. Stannade en stund på lekparken innan vi kom hem och jag lade Olivia... tillsamans med mig själv, haha. Hon bad mig sova hos henne och vem somnade med henne? Jo jag! Så vid 9 hade jag slocknat. Vaknade 32,5 timmar senare och slängde mig på min egen säng!



Sov 10 timmar innan jag fick dra mig upp igen och gör i ordning Olivia (PÅ MIN LEDIGA HELG) inför fotograferingen med laget och deras match. Gick mycket bättre idag. Olivia var mer inne i det, Sammie gjorde massa mål som vanligt och Jordan total ägde en stund. Slutade med vinst och en väldigt ledsen Jordan osm hade ont i foten (not really). Fick trösta henne med att hon fck sno min sko först, haha. Sen bli hon ledsen igen för Olivia gjorde så hon inte kunde prata med coachen så jag tog henne i famnen och tog henne till coachen ås fick hon säga sitt, haha. Problem solved. Älskar hennes team mates. Så söta *_* Och Jordans lillebror hittade en ny kompis aka moi! Max, fyllde 4 år den dagen och det var hans fel att jag var slut denna gången, haha.



Fixade en dejt sedan med Maret. Bio och sedan Cheesecake factory. Bestämde oss för att se You Again. Mysig kul film. Kunde varit bättre men helt klart godkänd ;D I sista minuten ringde Jinju och bad om att få hänga på med så hon kom 10 min in i bion, haha. Satt ett bra tag på cheesecake factory och fick se 15 minuters fyrverkirer som vi inte har en aning om varför de sköts. Väntade in grabsen med och drog till Kitchen Bar för att lira lite kort, haha. Kvällen slutade i Christians källare med Idol. Kom hem lite sent vilket Ellen inte var helt förtjust över så hon hade ett snack med mig idag. Hemma senaste 2 på helgen om jag är ledig dagen därpå. Och tror det är lite svajigt 12 på vardagarna... jaja. vad gör man. Hennes hus jag bor i.



Tog en slappe dag då mötet inte blev av idag utan flyttades till imorgon då jag inte kan eftersom jag har Olivia och Ellen och Mommom är på sjukhuset. Så har missat mina maximum gånger att missa möten. Men det är ju inte precis mitt fel :( Åkte och åt på Anthony's med Mommom och Ellen medan Olivia var hos Neil. Någon mysko pizzeria men gott vare, haha. Olivia verkar inte vara annorlunda än så länge så kanske blir det inte så farligt i veckan. Fast tror inte jag kan gå ut varje kväll som jag gjort innan. På Ellen verkar det som att det kommer bli en del mer jobb men att hon ska försöka få mer avm ina eftermiddagar lediga med playdates och så. Vi får väl se hur det blir. Fick nyss ett samtal från Christian så drar nog till Starbucks om det är okej för de kära damerna :)

2 kommentarer:

petra sa...

varför sparar du alla serier? du kan ju bara ladda ner dem igen när du vill se dem istället för att de ska ta onödig plats :P

petra sa...

SV: haha, konstant huvudvärk och trötthet..