torsdag 2 september 2010

På Tu Man Hand

Att komma tillbaka till skolan var inte pest och pina. Inget jag kommer längta till men inte så hemskt som jag trodde det skulle vara :P Första lektionen var marknadsföring (tänker inte betala 1000 kr för en bok!). Hittade en annan au pair från CC där faktiskt. Men vi hann inte prata så mycket så får se till nästa gång! Känns skönt att jag egentligen inte behöver göra läxor och sånt men ja... vi får se om jag kan få bort lektionen :P Skyndade sedan vidare till japanskan som var rolig faktikst, kommer nog trivas där så de böckerna kommer köpas illa kvickt :D Att behöva lära sig Hiragana igen är ingen höjdare dock... usch D:

Åkte inom biblioteket då jag snart är slut på böcker (måste ju hålla tassarna borta från min Linger D:) så har 4 nya jag kan fördjupa mig i. Har nästan läst färdigt The Bride Quartet böckerna, är halvvägs igenom trean och fyran kommer nu i höst. Bra böcker (blink Sofie blink)! Melajk! Har planer med Sandra senare idag, får se hur det blir, antingen middag eller bara vanligt häng och skvaller! Kanske ser om man kan hitta på något roligt med alla söta svenskar i helgen. Har ju inte träffas Christian den lille filluren än. Kul snubbe vad jag vet :P

PEACE OUT DUDE (som Olivia säger :P)

2 kommentarer:

malin sa...

seriöst? jag kan inte hitta tecknat här :P
Ja det är lite tv, mina få inte glo alls när det är skolvardag liksom :P

sofie sa...

då måste jag kika in de ;)