lördag 18 september 2010

En snabb uppdatering! Såg idol och filmen 8 mile "med" Christian på torsdagskvällen. Han sov dock igenom halva filmen, haha. Jag slumrade till lite i början men såg resten :D Lite bättre än jag trodde den skulle vara. Lite synd att jag knappt hörde något dock :/



Igår blev inte riktigt som planerat. Olivia var bra och allt sånt. Vi gick till lekparken vid skolan när hon slutat och där hittade hon kompisar att leka med. När jag är där får jag dock ett sms från Christian... lördagen sleepover is cancled :( Efter många om och men hämtade han upp Anna ändå och de fick ha en sleepover utan mig :P Skulle ha slutat på kvällen vid 8 och åkt med Kalle och handlat tacos tillbehör men kom inte härifrån förrän 20 i 10... men men. Gott var det med tacos i alla fall och ett intressant spel av Chicago ;D Efter idol fick lilla jag åka hem få klockan var närmare 2 D: Min kamera blev kvar som gisslan -_-' Får se vad som händer ikväll. Snackade något om att vara hos Kalle men får väl höras under dagen. Synd att Anna Banana åker hem dock :(

1 kommentar:

Unknown sa...

Nu har jag gjort min Au Pair video :D är inte helt nöjd, men endå :D