måndag 20 september 2010

Vet inte vad det var med mig sist jag skrev men jag utelämnade TOTALT att jag var och shoppade i fredags *_* Eller ja... Skulle köpa ögonskugga till Ellen.. på köpcentret... not good! HAHA. Hittade tre tröjor på Forever 21! Mitt först klädköp där, haha. Bättre sent än aldrig :D

Lördagen bestod av städning, tv/film tittande, middag och extra pengar hemma i huset! Ska för övrigt börja fejka Ellens underskrift, haha. Det kan ju bli intressant :P Fick även lära mig min första regel i Amerikansk Football. Ska tydligen bli förhörd på den nästa gång vi ses ^^" Trots att vi inte kommit in på desserten när klockan var 8 drog jag för att spela bowling med the grabs. 2 timmar. 3 2 1. I won! MOHAHAHA. Men det var kuuligt. Satte våra Wiiskillz på prov ;D Även fora fotbolls skillz tydligen då någon kom på den dumma idén att sparka på klotet. Kalle dock fattar att man inte RIKTIGT borde sparka.. det gör dock inte lilla Christian (fantisera resten själva!) När vi drar därifrån kommer disco bowlingen igång.... VADÅ SENT? Vi kom dit 9.. bowlade i 2 timmar...11... vad är det för jävla idé ._.



Söndagen blev en tripp till Anna! Vi bestämde att ses hos Christian 12. Jag kommer dit någon minut tidigare och hittar Christian sovandes ._. Kalle kommer ca 12.30 och under den tiden har det inte slått Christian att kanske skulle det varit en bra idé att göra sig i ordning medan iv väntade på Kalle? Nej då det tar vi när han kommer, haha. Så vid 1 drog vi iväg. Hittade till Annas MANSION (typ ._.) utan några större svårigheter och några minuter senare var vi på vägen igen till Tanger Outlet i Lancaster eller något sånt. Kalle blev dagens shopper, en väldigt stålt sådan! Fick också med mig två tröjor från Aéropostale. Vid 7 får vi äntligen mat på Ruby Tuesday och är hemma igen vid halv 11 helt slut!



Märkte även att massa serier har börjat *_* Får nog börja skriva ner alltså!
Måndag - Gossip Girl
Tisdag - One Tree Hill
Torsdag - Vampire Diaries
Lördag - Merlin
Resten har slutat :( Men kommer kunna fylla på listan säkert! Idol på fredagar med nu eller något antar jag ;D Bara slappe idag säger ju jag. Ska kanske till och med skippa grabbsen idag. Ellen tycker jag ska umgås lite med henne med den lilla plutten. Men vi får seeeee. Chiao chiao!

Inga kommentarer: