tisdag 7 september 2010

Kan inte fatta att jag säger det här men.. skola är inte så farligt. Lektionerna är inte dötråkiga (speciellt inte japanskan med mina och Matt's kommentarer, haha) och än så länge är inte läxorna överdrivna. Hade min först ESL lektion idag. Grammatik fast på engelska och det är inte Bettan som lär ut det, haha. Lite boring men hon sa att vi skulle gå över detta snabbt... hoppas jag fan, annars är detta för lätt ._.

Kom hem för att sedan ganska snabbt dra iväg igen för att hämta Olivia. Ellen var med dock, hon ville ju vara med om hela sin lilla flickas första skoldag! Tog sedan en sväng inom Dick's och köpte fotbolls skor, boll och skydd (blev snäsd på av en otrevlig kassörska.. sådana bordei nte få arbete med service). Hennes första träning på fredag! Ska bli skojsigt :D:D:D:D Saknar fotboll ;_; Hon var faktiskt ovanligt duktig idag fram till att vi skulle sova. Har ALDRIG fått in henne så snabbt i duschen! Hon satt och kollade på någon film från camp och när bilder visas spelas Justin Biebers Baby i bakrunden.. vilket var anledningen till att hon ville se om och om igen (vi har en dans till den med, haha!) så jag var fyndig och sa att vi kunde sätta på låten i duschen med hjälp av min dator och illa kvickt var hon i duschen. 1 - 0 till mig! Hon ville såklart inte sova och skyllde på att hon var rädd när jag skulle gå därifrån (efter vi haft pojk snack, tihi) men tillslut tände jag lampan och strosa ut därifrån. 5 min senare kommer jag upp och hon sover sött! Tänk att jag känner henne så väl, haha.

Fick erbjudande att åka till Starbucks av grabbarna grus så åkte dit när jag gjort Olivias lunch för imorgon. Satt där i någon timme och snackade skit och bestämde att på söndag blir det NYC. Den här gången blir det antagligen av med ;D Så det ska bli skojsigt! Om ni hör något om galningar som stormat Music Awards så är det nog vi ;) Kom hem och kollade på Talang (america ver.). Lagom till att se de bästa ;)





1 kommentar:

Christian sa...

ÖH! Jag vill med se 8 mile juuee!

Snackade med Jake idag och han skulle spela in det till mig på Söndag så du är mer än välkommen att komma hit och kolla det med min på måndag :D