onsdag 22 september 2010

När det inte händer något under mina dagar blir det inte så mycket skrivande :P
I måndags var min egna lilla slappe dag. Kollade massa serier och film och sov någon timme. RIKTIGT SKÖNT! Skypade även med min Lollan ♥ Inte mycket jobb efter jag hämtat Olivia heller, först lekpark sen biblioteket :D För att utöka min slappe dag hade jag lovat Ellen en hemma kväll.. så kollade på pilot avsnittet av nya serien The Event. Lite klöddig men ska ge det några chanser till :)



Igår... skola as usual! Men har som vanligt ganska roligt, haha. Sov till och med en stund innan denna gången :P Japanskan alltid lika kul och engelskan alltid lika "lätt" suck ._. Missade ju ett prov förra gången... som var busenkelt så gjort väl inte mig allt för mycket. Gjorde det i alla fall på lektionen för att hon skulle kunna rätta det även om jag inte skulle få riktigt betyg på det... DUKTIG JAG ÄR :D Blev lekparken efter skolan igen. Olivia hade massor att leka med så jag satt och läste och låg och lyssnade på musik! Älskar sådana dagar, haha. Kom hem och Mommom hade gjort mat till oss så slapp det med :D Blev Starbucks på kvällen (big chocker) och sedan Idol hemma hos mig :D Och ännu mer kortspel!... Vi är fasen små töntar ._.