torsdag 9 september 2010

Jag är sugen på lite Sarre och Balle!

(Ellen verkar okej med att jag lägger upp bilder på facebook så ser ingen anledning med att fortsätta göra hostfamily inlägg ;D)

Att det ska ta 45 minuter att sätta på sig ett par j*vla skor är fan skandal... ja där berättade jag min morgon, haha. Helt omöjlig var hon ._. Inte varit så illa på länge D: Men iväg kom hon tillslut! Runt 10 drog jag mig ut i världen för att shoppa loss! En kamera för 150 dollar, katchiiing! Nikon Coolpix, Maroon. Var lite skeptisk först men nu gillar jag den :D Trodde bilderna var ganska dåliga men inte då! Tog mig sedan till WG Mall och shoppade för nästan 200 dollar till, haha. En trekvartsarmad tröja, en tennis tröja (tror det är så de kallas), en present till Fia, presenter till Nara, BH (älskar VS *_*) och smink... tror det var allt. "Allt" det för 1500 kr.... fifan, HAHAHA



Kom hem och hämtade Olivia. Skulle ta min pannkakslagnings oskuld men när jag tagit fram allt och börjar leta efter mjölet hittar jag inte det. Ringer Ellen och hon säger att de inte har det hemma.... VEM I HELA FRIDENS NAMN HAR INTE MJÖL? (hör i bakrunden: Ellen, tydligen) Så det blev hamburgare istället. Fick åter igen in henne snabbt i dushen med hjälp av Justin Beiber! Tacka gud för honom eller något. Nästan så han förtjänar priset som årets nykomling, haha. Satt och kollade på Dragon Ball Z Kai resten av kvällen med lite avbrott för bokstavsträning :D När hon skulle sova lekta vi kurragömma i 30 min. Gpngen det tog längst tid att hitta henne är hon UNDER TÄCKET. Det lättaste av alla gömställen! Började asgarva när jag såg det, haha!



Tog mig sedan till starbucks för att möte grabbarna grus och Sandra som varit och röstat... utan mig ;_; Mitt första val och jag röstar inte D: Jag är inte svensk längre D: Dock efter att jag väntat i 20 min drar de iväg mig på resturang istället, men då kunde vi ju stanna längre så inga klagomål där inte! Mitt ända klagomål är tennis... säger inte mer än så, haha.

3 kommentarer:

malin sa...

miss you toooo!! <3

kajsa sa...

vilken rolig Aupairblogg! Ännu en att lägga till bland favoriter! :)

Emilie sa...

Jag röstade inte heller :( Inget jag är stolt över men jag åkte hit vid "fel tidpunkt", FÖR mycket i tankarna att det föll bort. Ibland är det så. Det jag däremot inte klarar av är folk som har all möjlighet i världen att rösta men bara säger "oh well jag skiter fan i samhället men kommer spendera de närmaste 4 åren klagandes på allt som är fel!". Jag röstade i Europavalet :)

Gah jag glömde mejla :P Jag får göra det nu!

Var på Broadway muskal igår btw! Billy Elliot! För $20! Skolan fixade en läskig rabatt alltså! ÅH VAD BRA musikalen var! REKOMENDERASSSSS!!!!

Fina kläder du köpte! :D

Ha det bäst