torsdag 16 september 2010

Ikea stog på schemat. Vänta på Kalle & Sandra, tvätt vikande och idoltittande blev det innan det hände, haha men tillslut drog vi dit och det var underbart gott och jag var lycklig resten av dagen, haha. Spelades även lite kort där... chicago... kommer alltid sist typ D: Fast inte idag! Gillar när neewbies är med och spelar :D Sen köptes det hem brunsås, köttbullar och bilar 8D Mums! Kollade färdigt på idol hos Christian innan jag drog hem igen för att hämta Olivia.



Fick även med mig Peyton så vi drog till lekparken och jag kunde bara sitta och njuta :D Dock satt sig en annan pappa bredvid mig och började prata... slutade med att han erbjöd mig ett jobb och hans dotter gav mig ett sillyband! Så poppis är jag :D På kvällen kom Christian hit för att kolla på Idol. Vi satt oss i mitt rum.. tänkte inte något av det. Nr Kalle sen kom på efterkjälken drog vi oss ner i källaren och senare säger Ellen "No guys in your room Lollo, you know that!" Blev så ställd, haha. Okej om hon inte vill ha dom sovandes här men inte ens få sätta foten i mitt rum? Började nästan skratta. Jaja, her house her rules D: Blev Wii tills det var dax för dom att åka hem.

Fick henne till skolan i tid idag med tro det eller ej! Dock när jag väntade på att klockan skulle bli så att det var dax att köra villar jag ögonen, är alltid trött före klockan 9-10 på morgonen. Då får hon nästan rycket på mig och säger jag måste sova mer... finns något som kallas morgontrött? Går ju alltid och lägger mig efter jag är färdig hemma, inget annorlunda nu ._. sigh. Hon sa även att jag måste ta en flue shot.. kommer äskert få betala den själv med... jaja, får se hur det blir med det. Bläää.

Inga kommentarer: