lördag 4 september 2010

Har varit en ganska slapp dag måste jag säga. Olivia tittade på tv fram till att vi åkte till poolen runt 12. Vi åkte själva i förväg dock för Ellen hade så mycket att göra. Var där fram till nästan 6, åt mat och allt så slapp fixa med det :P Har börjat hugga in på en av mina bibleoteks böcker nu.. har typ kommit halvvägs och den suger.. men det verkar som att det kan börja hända något nu så får väl hängar kvar until the end. By the way, renoveringen börjar gå mot sitt slut. Ellen har köpte en ny 46 tums flatscreen tv som Sean just installerade medans han hade deep talk med mig om vad jag skulle göra med mitt liv, haha. Trevlig kille :D Behöver inte oroa mig för att han stöter på mig för han har visst fru.. pew!

I brist på saker att skriva kan jag ju berätta lite generella saker.
Det är lite läskigt hur man inte tänker på att man pratar engelska, man bara skiftar som om det vore svenska man pratade. Behöver inte lägga ner extra arbete utan det bara flyter på. Dock har jag inte börjat tänka på engelska än (förrutom när jag försöker hitta, då står ju allt på engelska så :P)
Bilarna här har inte registreringsskylt fram till.
I NJ är det olagligt att tanka själv.
När likbilen kommer från en begravning blir det ett helt tåg med de som var med på begravningen också och de får bryta mot i princip alla trafik regler.
Det är jobbigt att veta när man ska tippa och inte.
Varje gång jag kommer på något annorlunda glömmer jag bort det när jag ska skriva det... som nu....

Inga kommentarer: