tisdag 7 september 2010

okej har inte orkat skriva så förlåt mina nära och kära!
Söndags blev det något av i alla fall! Åkte till WG Mall med Maret och hon shoppade loss medan jag köpte två linnen för jag kände att det var dax att utöka garderoben med de få sedlarna jag hade. Fick nämligen mina två löner på lördagen så kunde inte göra mycket med dom :P Dock ska de shoppas imorgon så satan! Har lite saker att inhandla ;D Känner att jag har samma saker på mig hela tiden... har ju inte så mycket i garderoben längre ^^"

När mallet stängde 6 (älskar att det ens är öppet på en söndag *_*) drog vi till Regal 22 och köpte vår biljett till Going the Distance! Jätte söt film, mycket rolig! Och kan numera knappt vänta tills november då massa bra filmer kommer att komma. November åf jag spara bio pengar för då jälvar kommer det ses bio! Åt som vanligt på RT efteråt. Fick då ett sms från sverigekillarna att de satt på starbucks om jag var intresserad och när måltiden var färdig slänger jag iväg ett sms och undrar vilket. När vi kommer fram till min bil kommer en annan bil bredvid oss och vilka är inte det om inte Kalle och Christian. De spontan bestämde sig för att se på bio istället. Om det inte vore för Maret hade jag följt med men var tvungen att få hem henne så :) Men det var en bra dag! :D Lärde mig många nya bra affärer ;)



Igår bestod av poolen och skolförberedelser kort sagt. Hon kunde inte sova för hon var så nervös och var inte den lättaste att väcka imorse. Men hon var väldigt duktig så vi var färdiga i gooood tid. ME LAJK! Hon var så modig dock att hon gick in i skolan helt själv trots att Ellen erbjudit sig flera gånger. Ska bli skoj att höra hur hennes dag har varit sedan. Själv ska jag snart dra till skolan... blä! Men ska ha min första engelska lektion så det ska bli kul. Mindre roligt att jag inte fått mina böcker så att jag inte har kunnat göra min läxa i japanska dock ._. Så får se hur hon tar det :S Skypade dock med min älskling (aka Lollan) nyss så det fick mig på bättre humör!

2 kommentarer:

louise sa...

<3<3

åhhhh jag vill komma till dig NU!!!!

Angelica sa...

Haha i just have to see this movie =)