fredag 3 september 2010

Minus Flags

Körde fel 24 gånger på väg till Sandra... nästan i alla fall ;D Åt mat som mamman och Sarah hade lagat. Gott gott! Mamman är jätte snäll men såg inte så mycket av pappan (förrutom när han mobbade mig för mitt sovhår morgonen närpå ^^"). Vi såg film, åt godis och snackade skit. Har verkligen saknat en riktig SVENSK tjejkväll så det var jätte mysigt!

Åkte till Newtown för att äta lunch på Isaac Newton. Svängde inom en choklad affär, köpte lite choklad till Ellen och Olivia för att fira 5 veckor (kunde inte göra mycket då vi åkte på semester när vi firade en månad ;D). Skulle kört inom och köpt sillybands till Olivia med men körde fel igen så kom sent hem, haha. Som tur var så var inte Ellen och Olivia hemma heller :P När de kom hem fick jag reda på att jag skulle hämta Ally igen om ca 30 min och sedan ta flickorna till BounceU i två timmar. Mycket lättare att hitta än till Sandra, haha!



Åkte hem sedan för att bli stött på av den polska arbetaren... kommer aldrig ihåg vad han heter, haha. Bara för att jag sa att jag älskade honom när han fixade min AC ._. Mötte upp Ellen på Cheesecakefactory och åt köttfärslimpa *_* Smarrigt värre. Åker hem i förväg med Olivia och har värsta fighten typ. Först flippar jag för hon inte klär av sig för att gå in i duschen och tar en time-out. Sen ska han vara knepig när jag ska sätta på plastpåsen på armen vilket resulterar till att jag total ignorerar henne istället tills hon låter mig göra det och håller tyst igenom hela duschen för att lugna ner mig. Var inte på humör för allt detta. Sen ska hon såklart dampa ännu mer när hon får reda på att hon måste sova direkt också. Då vill hon titta på tv istället => jag drar ur alla sladdar ==> Olivia börjar gråta, skricka och slåss (medan jag med lugn röst pratar med henne vilket säkert gjorde henne ännu mer irriterad) ===> Olivia sparkar mig så hårt så hon själv får ont ====> några minuter senare får jag i henne i sängen och hon snusar sött. Suck.. Hon har verkligen inte fått tillräckligt med sömn den gångna veckan ._.

Drog till Kalle runt 11 då han, Christian (och jag antar Jenny var med då med) åkt till CCF när jag lämnade stället, haha. Spelade Wii och snackade om Six Flag imorgon. De ska åka med Anna Banana och jag kna inte följa med för jag jobbar D: Sug min salta D: Men men, kan inte alltid få som man. Ska nog på middag hos Kalle på söndag i alla fall. Vi får keep in touch. Får se vad som hittas på imorgon. Ska ha Olivia hela dagen... yay! Dock ska ungen sova senaste 8.30! ôô

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ups! Vissa dagar är sämre än andra :-)

Kramisar

Emilie sa...

Oj det var en fight med småbarnet det. Hoppas det löste sig senare!

Och kul med svensk tjejkväll, det var ju inte igår som man numera KAN säga ;)

Yaaay nu är jag i USA as well. Är så glad, har det super här på skolan. Jag hade rätt, American College is my dream! Känner att jag hör hemma här!

Om du vill kan jag mejla mitt nummer om du kollar din mejl något?

Haha håller med dig, Chailatten på Starbucks var okej, but that's it. Bara okej. Men måste säga att jag är positivt överraskad för Starbucks i London ger mig fortfarande rysningar. Usch så hemskt allt var!

Ha det bäst! :D