fredag 10 september 2010

Ministrarna Awsome-Handsome (fd. Grabbarna Grus) tyckte synd om mig då Ellen helt plötsligt skulle ta en drink med Mark så det körde inom Starbucks och körde take-away-to-Lollo. Mycket hyggligt enligt mig! Tryckte ihop oss i soffan och såg senaste Idol! Mykcet underhållande. Runt 11 bestämde jag att vi skulle gå ner och köra lite Wii. Blev först utklassade av Kalle på dansmattan... sen blev det inte mycket bättre för oss när vi körde Wii Sport. Jag ägde dock på Tennis! Christian sög på allt förrutom boxning och möjligtvis golf. Jag var medelmåtta på allt men måste nog säga att jag vann priset för flest smash servrar! Sug på den killar! Shasade ut dom vid halv 2. Kände att det kunde vara dax då, haha. Men kul hade vi!





Vill även säga grattis till min Mummi och Tessi som fyller jämt idag! Saknar er båda och får försöka se om vi kankse kan slänge in en skype under kalasandet? Ha det bäst!

Inga kommentarer: