fredag 24 september 2010

Jag är verkligen sämst på att uppdatera nu för tiden ._. Men jag orrkaaaaarrr bara inte D:

Onsdags i alla fall var early dissmissal.. yay! not. Planerade först att sticka till ett outlet med grabbsen men sen kom jag på denna lilla detalj och smashade hela planen. Blev WG Mall istället som slutade i Starbucks, haha. Vet vart jag ska gå in när jag köpt min hårddisk *_* Olivia hade playdate med Sammy så det var inte så svårt. Blev värre när vi kom hem och de ville leka med Payton som jag sa ja till. Har glömt bort att det inte går bra att leka tre från när jag var liten. Men vi klarade oss igenom dagen utan några skador ;D Blev bio på kvällen, Takers! Hela salongen för oss själva, haha. Typ lika stor som största på Kosmorama.. och då är detta än av de mindre ;D Filmen var okej, lite störigheter på slutet och att veta det i förväg var väl inte heller det roligaste. Men det var "tjockt najs", HAHA. Christian sov en liten stund med as usual, haha. På väg hem ser vi ett gäng spela football mitt på parkeringen... klockan 12+ på natten. Tja, har aldrig påstått att de är normala härborta ._

Torsdag. Igår. Skola. Japanskan lika rolig som vanligt! Klarade mitt test och allt med :D Blev mobbad av Matt och killen som alltid kommer in innan lektionen börjar för jag inte ätit, det och det oh det och det och... ja ni fattar, haha. Som tur var klarade jag mig med ursäkten "Hey, I'm from Sweden" och händerna uppe i luften, haha. Engelskan, lika boring as ever. Dock sätter de kommatecken på var och varanan plats i sina jävla meningar.. yay jag lär mig något nytt! Hängde i Kalles rum på kvällen. My first time! Har bara varit i källaren och gått en rundtur i huset. Men han har ju typ en enskild lägenhet.. som sitter fast i huset but still, ap mycket plats ju D: Fast en städerska skulle ju kunna beställas ;D HAHAH neee, skoja bara (fast jag såg ju aldrig toan :o).

Har redan varit och lämnat Olivia på skolan. Chillar lite medan jag väntar på tvätten för att senare dra till Kalleballe och bada i poooolen. Äntligen *_*

Inga kommentarer: