måndag 9 augusti 2010

2 Weeks

Och så var det måndag igen! Gjorde inget vettigt igår. Kollade på massa film, slappade och gick en liten runda. Skulle ju egnetligen till Philly men fick inte tag på Lucy :( SÅ skulle jag se om Jinju kunde ses i alla fall men så svarar inte hon förrän vid 2-3 typ ;__; Och Olivia var helt omöjlig igår tydligen, efter de kommit hem från poolen. Märkte att det tog hur lång tid som helst att få in henne i duschen. Är glad att det inte var min tur :P På kvällen ville hon inte lägga sig heller och typ skrek och grät. Suck... som sagt, tur att jag slapp :P

Eftersom hon nästan inte kom i säng förrän halv 10 -10 så var jag lite rädd att jag inte skulle få upp donnan så började 5 minuter tidigare. 15 min senare var hon uppe, haha. Lite segt att få henne slita sig från tvn och äta frukost men resten gick som på en dans på rosor. Var färdig 10 i 8. Aldrig hänt för mig, haha. Dock fick jag henne inte att borsta tänderna men ska se vad jag kan göra sen när hon kommer hem. Hon lovade hon skulle göra det då men ah.. för ju se hur det går med det :P

Körde och handlade själv för första gången! Hittade dit helt fint. Att hitta varorna var dock en annan femma. Kan nog nästan spenderat en timme där inne, hahah. Sen så hade de stängt av min väg så fick hitta det andra hållet som jag inte var helt säker på vart man skulle svänga och så. Hittade hållet bara för att märka att de spärrat av på det hållet med. Försökte ta mig tillbaka till där jag körde först för de gick nog att komma mellan konerna (MÅSTE JU KUNNA KOM IN TILL "MITT" HUS! tänkte jag) men då har de blocket vägen ditt med. VA FAN LIKSOM! Så jag görde förbi där det stod att vägen var stängt i alla fall och ingen kollade konstig på mig... pew! Safe at home!

Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå ner en snabbis till poolen. Annars tar jag det imorgon :) Har spelat Wii Fit medan jag väntat, haha. Så kommer jag in på datorn och kommer på att visst fan mamma vill ju skypa idag om jag kunde. Sorry mums ^^" Får se om hon dyker upp senare :) morsning korsning :D

Inga kommentarer: