torsdag 12 augusti 2010

Cleaning Lady

Så! Nu har jag varit duktig och städat ena garderoben. Hittade allt möjligt i den, haha. Provade lite saker också bara för det såg så roligt ut, haha. Dumt nog glömde jag ta kort på hur det såg ut innan... it was a mess i alla fall. Och nu ligger det lite saker jag inte tycker behöver vara kvar i en liten hög bredvid, precis som det ska vara :D Skypade lite med mamma innan städningen och har en dejt med Sofie snart :D Om jag fortsätter skypa så här kommer jag få hemlängtan, haha. Slängde även i mig lite mat och slog på tvn. Då var Tsubasa Chronicle (anime, haha) igång. Har inte sett det på åratal! Så sitter just nu och väntar på att episoderna ska komma till min dator...... ja jag är en tönt ;D

2 kommentarer:

sarah sa...

hihihi duktig lollo :D

Marika sa...

Hej! Har läst din blogg ett tag nu och den är jättebra :) Undrar över en sak bara, hur många barntimmar hade du när du åkte som Au Pair? För 200 är ju kravet. Jag tänker själv åka som Au Pair till USA nästa år! Hoppas du kan svara på frågan, skulle vara sjysst!