fredag 13 augusti 2010

Skypiiiie

Igår var nog min skype dag :P Skypade med mamma, Sofie, Bäckaskog och på msn "skypade" jag med Petra (och Cicci) och Jennifer :D I 2,5 timmar pratade jag bara med folk, haha. Mysigt :D Sofie och jag ska starta en skypebokklubb med oss som exclusive members ;) AHHA. Linger ftw!



Inget annorlunda med Olivia. Problem att få in henne i duschen fast inte så farligt som det kan vara. Lagade hennes medelj som hon lyckades ta sönder. Melissa kom runt 10 över 7 med Leah. Vi pratade lite om hur jag har det innan Ellen kom hem. Pratade om lite allt möjligt, hon kollade mest upp så att jag visste allt och så och sen fick jag skriva på ett papper and then it was done. Fick Olivia i säng ganska snabbt ändå och sen var det tv dax med Ellen, haha. En vanlig dag helt enkelt :P

Dock varOlivia helt ur kontroll nu imorse på grund av att hon skulle till tandläkaren. Hon ville helt enkelt inte göra som man sa eller något alls. Visste inte vad jag skulle göra med henne. Men tillslut fick jag på henne kläder och allt förrutom få upp hennes hår i en tofs. Vi blev 5 minuter sena till tandläkaren men hade vänte tid ändå så allt gick bra. När hon väl kommit in i bilen var resten av vårat äventyr hur bra som helst, haha. Hoppas på att det håller i sig ;)

1 kommentar:

sarah sa...

trivs du med familjen louisepolispotatisgris? :D <3