fredag 6 augusti 2010

Kontakt

ÄNTLIGEN har Melissa skickat mig listan. Hon skickade den faktiskt till alla :) Så kan ju få ett oväntat meddelande... or not. Ska lägga till dom på mobilen och skicka ett litet sms. Se om de vill göra något på söndag då jag är LEDIG. Trodde inte jag redan skulle tycka det är skönt med helg, haha. Men det är ju som att gå i skola.. gå upp så tidigt ;_; Ska sova lääänge på söndag *_*

Fick i alla fall in Olivia i duschen tillslut. Gick ganska snabbt efter jag skrivit detta. Sen blev det ju den gamla vanliga drillen i duschen "I'M NOT READY" när jag ska tvåla in henne eller shamponera henne och. "I don't want conditioner!" med gråt i rösten. Det är ju bara det att när man inte har balsam i håret på henne är det nästan omöjligt att borsta det men det gick verkligen inte idag :( Sen att Ellen ligger utanför dörren på sin säng och hör vårat lilla gräl gör ju inte saken bättre, haha. Fast hon har inte klagat på hur jag hantarar det så antar att I'm doing okay.



Har var en riktig liten sweetheart resten av kvällen dock. Vi gjorde sallad och jag pratade med Ellen. Hon var den som fick Melissa att skynda på med listan tydligen ;) Bra värdmamma man har, haha. Pratade lite om Olivia, hur vi kommer ha det och lite almänt om mig :) Hon pushar mig hela tiden att gå och hitta vänner jag kan hitta på saker med som Esie (en finsk au pair, den före Malin) gjorde. Hon verkar verkligen levt livet här och tagit fram det bästa ur Olivia. They were the perfect match! Hon gav Olivia en jätte fin sån där snöglob fast inte snögubbe och så i utan ett hjärta och den var skit snygg i silver med en insciption. Även en JÄTTE FIN scrapbook. Hade verkligen älskat att vara med Esie :P

Nu ligger i alla fall Olivia och sover. FINALLY! Vi lekte familj (hon var hund med valpar och jag människa) vilket inte är to bad. Ganska mysigt faktiskt. Gillar dock nätterna bäst.. då sover man ;) Hon kom med massa ursäkter sen för att inte gå och lägga sig men till slut låste jag dörren på toa och gjorde mig i ordning så hon fattade att jag inte tänkte komma längre. Och vad gör hon när jag kommer ut? Jo sover! Löv it!

Inga kommentarer: