måndag 9 augusti 2010

CHOICE

Mummi dök upp knappt 5 minuter efter jag skrivit inlägget. Hon lagade mat så det blev bara en snabbis. Gjort en fail skypning med Tessi med, haha. Hennes mic sög för att kortfatta samtalet :P Bättre lycka nästa gång ;)

Åkte iväg till poolen och det var SÅ varmt ute! Höll på att dö. Gick i poolen var 10e minut typ, haha. Men det var skönt att vara ute lite för en gång skull. Kom hem och fixade resten av mina sysslor i lagom tid till att Olivia kom hem :) Och hon har varit en ängel hela eftermiddagen. TILL OCH MED DUSCHEN GICK FINT! Fler dagar som denna tack! När Ellen kom hem efter sitt möte vid 8 satt jag och Olivia och mös framför min dator där Lejon Kungen 2 var igång... mycket bättre på svenska om jag får säga det själv ;) Tokstollan gick och lade sig på ett väldigt annorlunda sätt när filmne var slut.. och JA hon ligger fortfarande så nu när hon är där inne och sover :P



Imorgon ska jag kanske träffa en au pair vid namn Ariadna. Vi kom så långt att hon sa att visst kunde vi ses imorgon men när jag undrade när hon kunde och så blev det tyst.. så ja, vi får väl se ;) (När man talar om trollen. Fick just ett sms men fattade inte om hon sa ja till att gå på bio eller vad det var, haha återkommer ;D) Ska se om vi har FOX kanalen så får jag se det sista av Teen Choice Awards ;) TOODLES!

2 kommentarer:

lanja sa...

varför bangade hon ut ? :P är det svårt o hitta en familj? :P

Miss C sa...

Shit vad fina kuddar/inredning!!! ;D