onsdag 18 augusti 2010

Too Bad

Jag lyckades försova mig igen då min mobil lyckats ramla ur min fick nere vid soffan igår... två gånger på 3 veckor, HAHA. Jag suger. Har i alla fall checkat så att min telefon är här uppe OCH satt alarm på min svenska mobil som alltid ligger här uppe. Så nu ska det fasen inte hända fler gånger. Fick i alla fall ut henne i tid så no worries.Åkte till the WG Mall efter att jag hade aktiverat mitt riktiga kort (men inte kunnat ändra kod så får lära mig en ny D:) och köpt hem mer glass till Olivia. Inhandlade en plånbok från F21 (varför kan jag inte hitta kläder? haha) så nu får min pengar plats. Var inte på shopping humör så åkte hem igen efter det. Chillade lite. Inget skypande idag faktiskt :P

När Olivia kom med bussen så sa alla på bussen hej då till mig (de som hade sätt mig när jag hälsade på i Olivias bunker) haha. Så söta. Typ sa hejdå flera gånger, haha. Säger deeustom hejdå till mig och inte Olivia, haha. Jaja, kan inte hjälpa att jag är poppis ;D Hon ville inte äta det jag erbjöd henne som vanligt men jag gav mig inte och tillslut blev det köttfärs med ris... och hon ÖSTE på ketshup, yuck :( Hade lite problem att få henne slita sig från tvn men det börjar bli allt lättare att få in henne i duschen när jag låter henne träna i ca 10-15 på Ellens tränings.... apparat. Sen lekta vi fram till att Ellen kom hem.

Tog sedan bilen inte till Amanda utan till B&N i Montgomery. Det har uppståt lite komplikationer hemma hos henne... familjen har bestämt sig för att gå ur programet snarast. Så hon ska gå in i sin 3e re-match om hon inte väljer att åka hem. Tråkigt för henne när hon trivdes här och när hennes familj har biljetter att åka hit i oktober :( Får se hur det går med stackarn. Fick även besök av Lea, en finsk som bor nära mig och en tysk, Janina. Trevliga prickar det där. Lea bad mig komma imorgon till AppleBee's så får se om jag pallrar mig dit :)

1 kommentar:

sofie sa...

svar: inte jag heller :O haha