söndag 15 augusti 2010

Eat Pray Love

Har blivit ett litet uppdaterings gap. Men här kommer en i alla fall!

Träffade Maret på starbucks igår! Hon är 23 år och kommer från Estland :D De hade ingen chai latte så det blev något annat som inte innehöll caffe men massvis med choklad! MUMSIGT! Satt och pratade i någon timme och drog sedan till gymmet hon gick på för funderar på att haka på och visade sig att Ellen med går dit så ska ta och fråga om vi kan fixa något där ;) Bestämde även en ny "dejt" till idag!

Fick sova ut idag vilket var mega skönt, dock vaknade jag av mig själv 20 över 9.. INTE OKEJ! Jag som alltid sover till i alla fall 10 ._. Gick upp i alla fall och slappade tills Ellen och Olivia kom tillbaka från sin pedikyr. Ska hänga med nästa vecka och få ny manikyr. Biter inte alls like mycket på fingrarna med det på *_* Drog i alla fall till poolen. Fick kanske någon timmes paus då Olivia lekte med andra men annars var det full rulle. Blev lite irriterad på Ellen dock då hon visste att jag skulle vara på bion 6.30 och hon vet hur det är att få Olivia in i duschen och hon visste att jag skulle hämta upp Maret först. Ändå var vi inte hemma förrän 5.40 och då skulle jag få in Olivia i duschen, få på henne kläder och borsta hennes hår innan JAG skulle in i duschen och göra mig i ordning. Var härifrån vid 6.15. Vilket betydde att vi var 10 min sena till bion och att jag glömde min biljett men eftersom jag betalt med kort kunde de lätt fixa det som tur var. Så vi kom lagom till att filmen började ;)

Eat Pray Love med Julia Roberts var filmen vi såg. Inte helt my kind of movie men det var bra :D Sådan där film som alla vuxna kvinnor gillar, haha. Men helt klart godkänd. Gick sedan till Ruby Tuesday och åt och pratade. En trevlig kväll helt enkelt! Kom hem vid 11 och kollade på tv lite med Ellen innan jag nu sitter i sängen, redo för att sova! Imorgon blir det BBQ och sen får vi se om jag stannar hemma eller hittar någon att göra något med på kvällen :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

No comments, about you know what.
många kramar o pussar från Faster

Emilie sa...

Hej :)
Åh har de Chailatte på Starbucks (nu skrev ju du att de inte hade det men tänkte att det kanske bara var den speciellt ni gick till)? Kanske finns hopp då.

Hur mycket kostar gymmen där ungefär?

Haha vilken tur, jag tycker det är så jobbigt att flyga. Egentligen är jag lugn men när saker som turbulens eller sånt kommer säger piloten något i högtalarnen på en minut som man inte kan lokalisera och sen tänds säkerhetsbältet. Tjoheej typ. Men skönt att allt gick bra och att du är på plats nu :)

Känner mig supertrött och superförvirrad, 2 veckor kvar men hur sjutton gör man dem till de bästa?? Har jag verkligen förberett allt eller har jag glömt en massa? Nu börjar nästa vecka bli lite fullbokad. Rymmer till dalarna i helgen för att säga hej då tills släkt.

Nej ska väl ta och äta frukost.
Ha det bäst
kram

annika sa...

Hej. jag bot 20 min från Philly, bryn mawr :) Vem e din lcc ??