onsdag 11 augusti 2010

Linger

Då har man varit på skolan! Gick bättre att hitta dit denna gången och ännu bättre att hitta hem, haha. Var väl där i någon timme och har nu skrivit upp mig på en japanska kurs. Ellen ska bara betala när hon kommer hem :) Engelska resultatet var inte färdigt så får vänta med den. Men nu var det gjort i alla fall. Tur att jag tänkte på att ta med mig en bok medan jag väntade på min tur. Satt ju där i typ 30 min, haha.

Åkte hem sedan för Ellen trodde inte att jag skulle kunna ta en tidigare klass sen om jag ville det men jag hade strängt för mig att de tidigare slutade 11 och vem hade rätt? JO JAG! Så japanska it is ;) Kinesiskan låg inte bra till så... Har ju velat lära mig japanska innan so why not now? haha. Hade hellre haft koreanska tror jag men det lät på henne som att det inte fanns, hm. Efter jag varit hemma och bevisat mig så åkte jag till B&N (Barnes and Nobles) och köpte Linger *_* Finally! Hardcover och inte pocket men det fick duga. Kostade typ 150 så va fasen ;) Och nu när vi pratar om pengar kan jag ju nämna att jag fixade med ATM kort så jag kna nu officielt gå runt och shoppa med mitt lilla kort. Väntar dock då jag inte vet hur mycket jag kommer behöva betala själv av skolan. We'll see, we'll see.

Hade tänkt fixa nere i källaren idag men tar det imorgon... om jag inte får engelska resultatet tills dess. Gud vad jag skjuter upp på detta men har ju hela nästa vecka med :) Sen nästa vecka igen på helgen blir det THE SHOOORRE :D Najsnajsnajs!

2 kommentarer:

sofie sa...

Åhhh, linger. jag måste också köpa den :D

louise sa...

llllllllllooollllo, kom o tänka på en sak. hur mpånga timmar ungefär hade du ? :)