måndag 23 augusti 2010

Sidneeey (ja sIdney)

En heldag med Olivia var inte så hemsk som den kunde ha varit :P Hon blev bara kinkig när vi skulle dusha :D Brukar ha problem med att få inn henne efter att vi kommit upp men nu var det tvärt om. Hade mega problem att få upp henne men väl uppe gick hon nästan in driekt. Var nästan lite chockad, haha. Gav henne dock the silent treatment för hon inte lyssnade och förvandlades till mitt glada jag så fort hon kommit in i duschen, haha. Men dagen har varit mysig. Vi har lekt, pysslat, städat, gjort mina sysslor, myst och skypat med Emmie. Ja vi... alltihopa, HAHA. Emmie fick sig dock ett gott skratt ;) Olivia vet fortfaande inte att Ellen kommit hem. Hon har svårare att försöka sova när hon vet det :P När Ellen kom hem visade hon mig före och efter bild för hennes bantning och jag säger bara WOOOOW! Seriously. Hon var rätt stor innan men nu? Gorgeous! Hon har tappat 15 cm runt midjan och jag vet inte hur många kilon. Hade aldrig fixat det. Är så stolt över henne :D

Imorgon ska jag göra i ordning Oliva innan de sticker till firsören vid 10 sen ska jag leka med Kalle. Innan jag fick reda på att jag inte kunde get off förrän 10 tänkte vi dra en snabbis till Philly men nu vet jag inte. Har inte hört av honom sen senaste smset så får se. Vet heller inte exakt när jag kommer behöva börja igen men får nog reda på det imorgon när hon släppt av Olivia hos Mommom. Skulle åkt till B&N ikväll pårequest av Amanda men Ellen kom hem så sent (möte+handla) så kändes inte riktigt lönt. Om jag vetat det hade jag lagt mig i badet *_* Men nope, another time! Kom på det i helgen att fasen, jag kan ju faktiskt ANVÄNDA badkaret i detta huset. Så ska nog bada nästa gång om jag hinner :D

1 kommentar:

petra sa...

SV: jensas flickvän, numera ex tack vare mig och sarah ;D, har gjort massa dumt bara!