tisdag 10 augusti 2010

Wifeeey


Vill börja med att säga GRATTIS MIN ÄLSKADE LOUISE PÅ 19 ÅRSDAGEN. För exakt ett år sedan gick vi till statoil i regnet bara för att du skulle få en kanelbulle av mig i present. Sen var det åter till intensivpluggandet. Det var en böjan på den vänskap som sedan skulle bilda T5. Om
20 dagar firar vi dessutom 1 år :D

DETTA ÄR ETT HOST-FAMILY-INLÄGG! FÖR ER SOM HAR TILLGÅNG KLICKA HÄR!

Vaknade äckligt trött och Olivia höll på att reta gallfeber på mig. Vi kom ut typ 10-15 över så det var på håret :S Gick och lade mig direkt efter hon åkte och råkade somna... till typ halv 11, haha. Not good. Men skypade med mammsen och failade med Emmie :P Sen kollade jag på film efter film.. nej inte riktigt. Men serie, sen Teen Choice Awards (men det sög) och sne THE LAST SONG. Underbar film. Bölade gjorde jag med så klart ._. Det är ju en av hans böcker! Har laddat ner lejonkungen med att titta på :P Och spelar in Pretty Little Liars på tv nu. Kan dock ha missat första 7 minuterna :(



När Olivia kom hem gick det rätt smooth till duschen kom. Tror det tog mig minst 30 att få in henne efter det att jag lyckats slita henne från tvn ._. Men väl i duschen :o omg så snabbt det gick. Inga klagemål eller något alls! Och efter det så spelade vi in en massa, haha. Har en 20 min lång film på när hon dansar och sjunger till lejonkungen. Får göra något med det där :P


Blev inget med au pair tjejen då hon smsade idag och sa att hon inte hade pengar :( Så jag 'r h'r igen. Funderar på att åka till applebee's på torsdag i alla fall. *sigh* Sen blir det BBQ på söndag hos Ellens kompis och fick reda på för någon timme sen att vi ska till THE SHORE! Najs! 6 dagar :D Kommer bli fett. Visst jag får jobba men who cares? Får lite beach life med :D

1 kommentar:

lollan sa...

haha TACK my love <3