tisdag 17 augusti 2010

Hon var helt otroligt duktig idag känns det som. Hon har inte varit knepig alls känns det som. Skönt att ha sådana dagar, speciellt efter igår :D Var färdig med henne långt före bussen. Skulle åkt till poolen idag.. och the mall... och banken. Men alla svenskar hindrade mig (och toan ;D) tills det inte kändes lönt med något av det längre, haha. Så får göra det imorgon ;) Fick in henne snabbt i duschen också. Var färdig innan halv 7 vilket inte händer ofta :P Så lekte tills klockan var 20 i 8 och vi åt lite sallad (märk väl att jag sa VI) och sen gjorde vi sovrutinerna och hon la sig utan så jätte mycket gnäll. Är chockad. Visserligen har hon bara legat 10 min så man vet aldrig om hon kommer upp men för att vara min första gång att ha henne helt själv på en kväll så har det varit rätt bra ;D



Amanda ringde för några minuter sen så ska hem till henne imorgon. Verkar inte vara så svårt att hitta faktiskt så det ska nog gå bra ;D Har aldrig varit i någon annans hus så det ska bli lite spännande :P Måste doock hitta någon att titta mer bio med, hon har sett alla jag vill se redan, haha. Och hon verkar inte vara en sådan person som vill se the sorcerer's apprentice, haha. SÅ får hitta någon annan som vill se den. Kan ju alltid fråga dock ;)


1 kommentar:

malin sa...

ja förhoppningsvis kommer ju jag fram i tid, haha lär ju INTE glömma mitt DS2019 åtminstone ;D