söndag 22 augusti 2010

Friends Forever

As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
From whatever
We will still be
Friends Forever

Läste en av mina bästa kompisars blogg. Hon hade gjort ett inlägg om oss, jag och mina turkar. Hon skrev det efter att ha läst ett inlägg från mig... och fälde en tår. Nu var det min tur att bli lite ledsen i ögat. När ska det sluta? hahaha. Really miss you guys at home ♥

Slappade HELA DAGEN idag. Blev inget med Sandra och fick sedan inte tag på Amanda. Kalle var fortfarande iväg... ja. Fick leka med mig själv :P Ellen kom hem med Olivia senare och bäddade ner henne i sängen. Senast vi kollade hade hon över 39 graders feber den stackaren. Så ingen playdate med Jack inte ^^" Tror inte hon kommer orka göra mycket imorgon heller så det blir nog en slappe dag :D Var ute och gick med i en timme idag. Var faktiskt väldigt skönt! Precis innan det mörknade. Fick se tröjlösa basket spelare med så klagar inte, haha. På tisdag ska jag nog hitta på något med Kalle, fast det beror ju på om Ellen fortfarande ska ta henne till frisören och Mommom. Vi får väl se. Men om jag blir lite ledig ska jag nog hitta på något med Kalle. Hade behövt köpa en ny bikini till helgen men betvivlar att de fortfarande säljs, hm.