fredag 6 augusti 2010

HOTTTT

Sitter just nu i solrummet (direkt översättning, Närmaste svenska ordet jag kan komma är väl uterum :P) och dör. Så jävla varmt. Har försökt med att öppna fönstrena men det funkar inte. Funderar på att gå in men det är inte lika mysigt :(

Olivia var inte rolig att få i ordning idag. Blev färdig precis 15 över och bussen kommer runt 20 över. Hon skulle gör det och det och det och inte lyssna på mig och blev sur hela tiden. Visste inte vad jag skulle ta mig till :( Får hoppas det blir bättre imorgon. Kan ju vara för att Malin har åkt och hon förståt det nu. Men vi får se. Eftermiddagarna brukar vara rätt okej :) När jag slängt in den sista tvätten blir det nog lite mat :P Börjar bli hungrig. Leftovers är vad jag ska äta, haha. Lättast så :P Önskar Melissa kunde skicka listan med au pairer i närheten snart. Eller att Christian kan komma, haha. Fick nyligen reda på en au pair som ska komma hit. Jätte nära mig så kanske har samma LCC med :D Han får bli min nya lekkamrat efter Jesper ditched out on me :( Hoppas annars på att det är några andra trevliga i min grupp, eller får jag typ börja leka med Amanda och Ludde... Men är så trött nu så pallar inte ringa folk. Rätt skönt att ha lite hemma tid ^^

Inga kommentarer: