fredag 13 augusti 2010

Stjärnpengar

DETTA ÄR ETT HOST-FAMILY-INLÄGG! FÖR ER SOM HAR TILLGÅNG KLICKA HÄR!

Skypade lite med mamma... SUPRISE SUPRISE!... Så ska sluta skriva när jag göra det. Kan ju snarare skriva idag skypade jag inte med mamma, haha. Fast hon gick med på en helgs avbrott ;) Mitt under mitt slappande/tvättande ringer Ellen och säger att det är ändrade planer för ikväll. De ska se en football match med de som skulle kommit hit. Ellen hade gärna tagit med mig sa hon men hennes vän hade bara till dom 4. Så jahaa.. där hade jag en kväll ledig igen och tänkte att nu j*vlar ska jag leka med någon, haha. Så hörde runt med alla och försökte leta upp de som bor nära mig på facebook och då hittade jag Maret! Så vi ska ta en fika på Starbucks! Kommer drickam in första starbucks chai latte *_* Hoppas den är god nu med! Väntar just nu bara på att få höra av Maret då jag slutade tidigare än henne.



Fick även en glad överraskning i posten! För det första fick jag äntligen test resultaten från skolan så på måndag åker jag dit och fixa min sista kurs. Ska bli skönt att få det överstökat. Ellen har glömt att ge mig min check men kan lika gärna ta den imorgon känner jag :) Fick ju den 3 dagar i förväg förra gången så ;) Fick även ett paket från min kompis i Korea. Loved it! (det var den roligaste posten ofc!)Olivia kom även hem med sin lagkeps och ett pris i fotboll! NAJS! Duktig liten tösabit. Fick även tiderna till hennes horse show så den ska jag se på måndag :D Hon är så gullig som säger att hon vill att jag ska komma, JÄTTE GÄRNA. HAHA. Gotta love her sometimes ;)

1 kommentar:

sarah sa...

fan vad kuuuuuul! :D