torsdag 5 augusti 2010

Groove it ;)

Först vill jag säga: JA LINN, sätta tummarna i röven.. aldrig hört det uttrycket?, haha.

Läste ungefär hälften av Ellens lilla häfta och vad jag har lärt mig än så länge är att Olivia är laktosintålerant och att jag inte får köra iväg långt med bilen.. så om jag ska till Philly måste jag ta tåget (rolf). Ja! En annan ska jag lärt mig idag är att mitt lokalsinne suger. Åkte till en stor sko affär Ellen nämde vilket gick bra, lätt att hitta. Köpte inget dock och drog sedan vidare till Willow Grove Mall, inga problem där heller. Var där i nästan 3 timmar ;D Är ju så många affärer, haha. Provade kläder på Forever 21 men köpte inget. Ska göra det när jag får mitt ATM kort ;D Köpte 2 nya bh:ar på H&M och trosor för nästan samma pris (5 dollar mindre) som jag köpte en bh på Victoria's Secret... Den var fin, JÄTTE skön och.. va fan måste ju ha en, HAHAHA. Men nu har jag lite mer bh:ar som faktiskt passar mig ._. Min VS bh är dock i storlek 75 D ... WTF liksom D:



Det är nu det roliga kommer. Jag tänkte att jag skulle ta vägen vi brukar ta till mallet och inte den jag tog... bad choice! AHAH tog mig 30 min att komma hem istället för typ 7? HAHA Men jag lyckades hitta hem! Efter många om och men. Försökt ta mig fram genom vägarna jag kände igen... men ja. Borde verkligen ta hemvägs beskrivningar, haha. Olivia kom hem och jag gjorde mat. Sen spelade vi Wii Fit tills Ellen kom och det var dax att duscha och göra sig i ordning för sängen ;) Fick då reda på att Olivia har en crush på en pojke in camp. Så sött var hon, så generad :P Sitter och kollar på The Mentalist med Ellen nu. Att jag aldrig sett detta innan! TJAAAAO!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har rätt roligt i den "ensamhet", kram faster

linn sa...

"få tummarna ur röven" är nog uttrycket du letar efter :D om det inte är ett annat skånskt uttryck ni har där... men det går fan inte ihop? sätta tummarna i röven? fan ska man göra det för? då får man inget gjort? HAHAHA

malin sa...

låter ju kanon! hoppas på att jag med får det så :D