torsdag 26 augusti 2010

Witch Docter

Tog ett långt skönt bad igår vid 9. Najs att äntligen kunna använda ett badkar till det de är till för (hemma är kattmaten där i så hunden inte får tag på det)! Riktigt myyyyysigt :D

Åkte till Babi Nails idag igen. Inte lika fina som förra gången måste jag sig men blommer är där. Hade någon annan idag så det är väl därför. Trodde inte Ellen skulle betala men det gjorde hon :D Fick köra hem själv med Olivia och det är en j*vla massa svängar men hittade hem! Började packa lite till semestern när vi kom hem innan jag fick köra Olivia till doktorn. Ellen ville kolla så det inte var något fel innan vi drog iväg :) Åkte dit och hon var frisk... däremot så tyckte doktorn att vi skulle röntga handleden som hon fick ont i när hon trillade med rullskridskorna. Så efter lite fel körande möte Ellen upp mig på WG Mall och tog Olivia till sjukhuset. När hon kom hem visade det sig att hon har en spricka men benet ligger rätt. De ska in klockan 9 imorgon. Vet dock inte om det blir gips eller inte, det märker vi väl :) Lagade mat medan de var på sjukhuset och det blev kyckling, majskolvar och sallad... inget ris eller något.. bara det. Be proud of me mummy! Tror aldrig jag har ätit så mycket grönsaker under en måltid :P

Det som återstår är all packning och allt Ellen måste göra, så kommer bli ett ryck nu! Klockan är ju trots allt redan halv 7 på kvällen. Kan inte fatta att vi ska semestra imorgon *_* Ska bli såååå skönt! Vet dock inte om jag får med mig datorn eller inte men om det blir inte så hörs vi om en vecka! BAIBAI!

5 kommentarer:

petra sa...

ÅÅH HA SÅ KUL! <3

Jennifer sa...

hey witchdoctor give us the magic words!
all right you go: ooh ee ooh ah ah, ting tang wallawallabingbang!!! SAKNAR!!

Louise sa...

dock ska de va HUNTER!!! ellllller ;) hahahah! Jag saknar också!!

Ha det så bra Lollolille, SKYPE när du kommer tillbaka! I'll be waiting ;)

louise sa...

kom tillbaka från semestern så man kan få lite livstecken från dig :D

sofie sa...

håller med ovanstående talare, kom hem och give me an update <3