onsdag 4 augusti 2010

AppleBee's

Såg en film innan vi gick och lade oss igår så det blev inte någon uppdatering ;D Togs inga bilder igår heller då jag glömde kameran så det blir bildlöst idag, sawi!

Det är inte bra att inte skriva samma sag för då kommer man inte ihåg vad som händer, haha. Kom ihåg att vi hade lite problem med Olivia men att vi fick henne i ordning i tid till bussen ;D Runt 11 åkte jag, HELT SJÄLV måste jag påpeka, till universitetet för att skriva in mig. Anmälde mig hos en kille osm gillade Pirate Bay och skulle börja kolla på Stieg Larsson filmerna, haha. Fick sedan gå och göra ett test i engelska. Först en uppsats och sen gramatik frågor + matte frågor vilket jag inte riktigt fattar vad dom gjorde där. Men fick höga poäng på gramatiken så vet inte vad jag får ta för klasser då det var för sådana som inte har engelska som första språk. Får tillbaka resultatet för uppsatsen om en vecka eller något. Får väl nämna att jag råkade köra lite fel på hemvägen men det är inget vi ska hänga upp oss på ;D

Olivia kom hem och vi körde Wii, matade henne och dushade henne innan klockan var halv 7 för då skulle vi ha gäster. Ellens syster/brors dotter och hennes dotter Morgan, jätte söt *_* Påbörjade hennes glittertavlor innan de kom.. glitter överallt, haha. Vid lite över 8 åkte jag och Malin till BaN för att träffa folk från hennes Cluster. Drog snabbt vidare till AppleBee's där Malin lämnade mig bland tyskarna men de var jätte snälla och bjöd med mig imorgon då de ska till AppleBee's igen och sedan fest på fredag men får se vad som händer ;)

1 kommentar:

lollan sa...

åååh sounds like fun :D