torsdag 5 augusti 2010

Morning!

Okej, morgonen gick ändå ganska hyfsat. Blev förvånad hur bra det gick i början. Hon gick upp när hon skulle, hon åt OCH drack sin mjölk... sen blev hon lite svårflörtat när vi skulle på med badkläderna men det gick ändå ganska snabbt.... håret och tänderna dock. Tror det tog en halvtimme! Och mitt i allt ville hon sjunga igen och jag spela in. Tillsluta fick jag i alla fall henne i ordning. Lyckligtvis gick solskyddet smidigt och vi var ute kvart över! PEW!

Fick reda på sen att Malin den klanten fick med sig husnycklarna hem. Så har ett extra par nu. Planerar och gå på en shopping runda men vet inte riktigt än, haha. Har ju fortfarande ine fått en list från min LCC med folk i närheten. Vet ju Lucy men fick inte någon riktig connection där så får väl se om Melissa kan sätta tummarna i röven och ge mig en lista ;) Fick just ett arbets papper av Ellen med. Står massa viktiga saker där så får väl sätta mig och läsa det ;) Hej svej!

1 kommentar:

linn sa...

sätta tummarna i röven? HAHAHA!