lördag 21 augusti 2010

Svenne Banan

DETTA ÄR ETT HOST-FAMILY-INLÄGG! FÖR ER SOM HAR TILLGÅNG KLICKA HÄR!

Nu är mamma säkert helgalen. Har varit lite seg med att blogag och vi har inte hunnit skypa på några få dagar, haha. Sista dagen på camp idag... Lollo sad. Nu måste jag leka med henne hela dagen... haha nej det blir nog inte så farligt :D Blir playdate med Jake på måndag vid poolen så en dag avklarad. Och på tisdag blir jag lite halvledig. Och då har min nya vän åkt till the shore... you suck!



Åkte i alla fall till poolen idag. Så najs! börjar fasen bli riktigt brun *_* Kan visa mina nära och kära sen! Känner inte för att lägga up mig i trosor på bloggen ;D Olivia kom hem tidigt med så vi drog till en lekpark! Fett häftig alltså *_* Om det inte varit så varmt hade jag med lekt! Dock ramlade Olivia när hon roolerskatade och det gjorde ju JÄTTE ont i hennes hand... när hon inte tänkte på det använde hon den som vanligt annars ojade hon sig som bara den. Inte lurar hon mig inte ;) Har även lärt henne en japansk song fast översättningen på engelska som hon älskar att sjunga, haha. Momiji's (Kaninen) song från animen fruits basket!


Fick sedan ett samtal från Sandra, hon, Katja från min class och en kille som bor nära mig tydligen, Kalle, var på cheesecake factory så dit drog jag när jag slutat (tog ett tag då jag håller på att ta upp en sådan tygfläta man alltid ville ha på marknaden i Olivias hår!). Trevliga nissar! Kalle var helt chockad över att ingen visste att jag skulle komma, men han kände fler svenskar så nu har jag fler att leka med :D Me likie! Jinju ringde med och eftersom det inte blir något med New York bestämde vi för att ses i stället, sen ska jag på bio med Maret och kanske Sandra på kvällen. Interceptor eller vad den nu heter :P SÅ nu har jag en ledig söndag... får se vad jag gör då ;)

1 kommentar:

sofie sa...

svar: JA LÄTT :D :D :D