fredag 3 december 2010

FLY BABY FLY

asså ibland måste det var gött att ha rik släkt. Olivia får verkligen allt hon önskar sig. även om hon behöver hjälp av mig på alla spel ._. men det är kul att se henne bli så glad :P gjorde även comback hos killarna igår. nästan saknat dom liiiiite, men bara lite ;) ägde dom på kort, as usual ;) dom skyllde på att det inte var kul att vara överlägsen, pfff. dåliga förlorare. fick även bevittna ett bråk med gråt och skrik... som gick över till skratt så det var nog inte så farligt :P ikväll blir det lite hemmakväll hos Christian då hans värdfamilj är borta. får se om det blir slumberparty för mig med :P



ja. en vanlig fredag måste jag säga. Olivia var lite knepig när vi skulle hoppa in i bilen igen... allt är mycket lättare när Ellen inte är där. sen blev det tvätt och byte av lakan och skit. skypade med mamma nyss i en timme eller så. fick reda på att min moster, Tessi (♥) kanske kanske hänger på mutti över hit :D skulle vatt kul :D (kom Tessi koooom) även Tessan (min mammas bästa kompis, min föredetta boss och även mamman till två av de barn jag passat) kanske hakar på. fast hon ska mera vara hos sin gamla värdfamilj för hon har också varit au pair en gång i tiden ;D skulle shoppat lite idag med men... tar det imorgon ;) ska se om jag kanske kan få min lön i cash så blir det lättare ;D har även kommit underfund med att jag har massa pengar jag måste spara. så ska försöka lägga undan minst 60 dollar (kan bara ta ut 20 dollar) varje vecka ;D från och med denna veckan!

och nu till the most exciting news. PETRA HAR BESTÄLLT SINA FLYGBILJETTER! så nu är det klippat och klart. den 15 juni klockan 15.30 landar hennes plan på newarks flygplats, YAY! då blir det new york, harry potter, sol, pool och shopping. kanske även lite six flags och the shore ;) wiwiwiwi. lääängtar!

Inga kommentarer: