lördag 11 december 2010

★ Dina vänner

Kompisar har jag många men vänner är lite mer sällsynta.

Mina klasskompisar. De jag stod lite närmare ser jag som mina vänner. Vi som umgicks. Vi som hittade på kul saker. Vi som gjorde att SP3C var bäst! Behövde man något fanns vi alla alltid där för varandra. Ni ALLLA kom till min avskedsfest vilket gjorde mig otroligt glad. Kan inte fatta att jag nästan gick miste om dessa underbara människor när jag började min gymnasietid med att gå på Furulund. Vi försöker hålla kontakten, messt genom facebook så gott det går. Men vi alla har våra egna liv liksom, så det kan vara lite svårt. Dock betvivlar jag inte en sekund på att jag hur lätt som helst skulle kunna ring vem som helst av er när jag väl kommer hem och ni skulle genast säga ja till en fika. Tack för att ni gjorde gymnasietiden den bästa tiden!

Sen har vi mina "utbölingar". 08:orna och föredetta Halmstadsbon. Emma och Linn framför allt. Men Frida och Sanni har alltid funnits med på ett hörn och tillsammans har vi alltid kul. Vi hittar alltid på helagalet kul saker när vi är tillsammans. Musik kan verkligen binda människor. Ni är en del av mig då tiden mer er har format en del av den personen jag är nu. Vad jag älskar med er ändå är att ni är själva så otroligt lika varandra. Till sättet till stilen, till smaken. Men jag är så otroligt olik er egentligen och ändå kan vi vara så bra vänner. Tragikt nog har vi inte lyckats hålla kontakten så bra nu medans jag varit här. Dock hör man ju lite om er här och var :) Så jag vet att ni lever :D

Sist men inte minnst har vi mina kära T5:are! Vad vore livet utan dom. Vad vore vi utan varandra. Jag tror inte jag varit så lycklig i mitt liv om jag inte hade haft er. Ni är verkligen ÄKTA vänner. Ni finns där när man behöver er... eller nej. Ni finns ALLTID där. I vått och tort. I de goda och de dåliga tiderna. Ni förstår mig bättre än de flesta trots att vi bara varit vänner i lite mer än 1 år. Jag vill att ni ska finnas i varje del av mitt liv. I LOVE YOU. Saknar er så sjukligt mycke och hatar Emmie för att hon inte kommer hit! Och önskar att Sofie hamnar hos mig! Trots alla våra olika personligheter så är vi en.


Inga kommentarer: